Impresii de la #foodbloggers16

Impresii de la #foodbloggers16

Hashtag: #foodbloggers16, invitați: bloggeri culinari, chefi, agenții de publicitate și populație interesată de domeniul food, impresii: cea mai bună ediție la care am participat (și nu am ratat niciuna până acum).

#foodbloggers16

Sursa foto: Facebook Food Bloggers Conference

Chiar dacă a trecut ceva timp de la cea de-a IV a ediție #foodbloggers16, nu pot să las acest eveniment trecut cu vederea pentru că a fost un eveniment reușit, cu subiecte foarte interesante și cu oameni aleși pe sprânceană.

Subiecte de interes pentru bloggerii culinari

Din cele 4 teme dezbătute mi-au mers la suflet „Working with brands” și „Starting a business”. Și hai să vă spun și de ce.

În cadrul primei sesiuni au fost invitate 2 fete minunate de la 2 agenții de publicitate alături de 2 bloggeri culinari, iar tema dezbătută a fost „Cum să lucrezi cu brandurile”. Discuția mi s-a părut a fi foarte constructivă, fetele de la agenții au spus clar ce urmăresc atunci când selectează blogurile cu care lucrează: profesionalism, corectitudine, rezultate. Au intervievat bloggeri pentru a afla direct de la ei cum au lucrat cu brandurile, ce le-a plăcut și ce nu le-a plăcut lucrând cu ele, cât de mult ajută un brief bine construit.

Prin toată prezentarea Elenei Bululete de la Conan PR am văzut cuvântul „flexibilitate”, ceea ce mă duce cu gândul că o treabă este bine făcută dacă nu are constrângeri din partea brandului. Bloggerul respectiv știe cel mai bine cum și cui i se adresează, vorbim aici de follower-ii blogului, și cum poate obține rezultate favorabile prin abordarea lui.

Starting a Business

În ultima sesiune, cea de-a patra cu titlul „Starting a business”, am ascultat din mai multe direcții că un start în domeniul food, dar fără să facă excepție, se face cu multă muncă și dedicare, că uneori dăm skip nopților dormite și că totul este sub stricta ghidare a visului nostru care ia contur de la o zi la alta.

Andreea Crăciun a vorbit despre proiectul ei Veg Studio și despre provocările întâlnite de la punctul de start al afacerii, iar Ana Consulea a povestit cum a început povestea ei: de la munca din restaurantul familiei până la stadiul de business propriu.

Starting a Business

Sursa foto: Facebook Food Bloggers Conference

Chefi și bloggeri la panou

Celelalte 2 sesiuni au avut ca speakeri chefi, ca amprentă personală pot spune că Nicolai Tand a fost un super chef în discuția globală și un om deosebit, și trendurile bloggingului au fost clarificate cu ajutorul Mihaelei Sava de la prajiturela.ro alături de Jamila Cuisine și alte 3 bloggerițe. Trendurile în ale bloggingului merg spre sfera de video și de live, iar live cooking pare să fie următoarea provocare pentru noi bloggerii culinari.

Ce s-a mai întâmplat la #foodbloggers16? S-a mâncat bine, s-a socializat, s-au făcut testări de produse, am descoperit un ulei de nuci grozav și am plecat cu o stare de bine pe care promit să o păstrez până la următoarea ediție Food Bloggers Conference.

Să auzim de bine!

 

Lasă un comentariu